dinsdag 28 oktober 2014

Familie is mijn belangrijkste waarde!

Wanneer ik één waarde moet uitkiezen dan twijfel ik geen seconde en zeg ik FAMILIE!
Waarom is dit de belangrijkste waarde voor mij?
Zij hebben me op de wereld gebracht, ze hebben me laten ontpoppen tot een persoon die ik wou zijn. Ze steunen mij in alles wat ik onderneem. Ook al loopt er eens iets fout, of worden er foute keuzes gemaakt, zij staan altijd klaar voor mij! Ze blijven me steunen, ook al gaan ze niet altijd akkoord met mijn keuzes.

Dit is een waarde die ik zeker wil doorgeven aan mijn kinderen. Ik wil hen bijbrengen dat familie een belangrijke waarde is. In de samenleving die we leven is het belangrijk dat kinderen voldoende gesteund worden. Dat ze zich kunnen ontpoppen tot de persoon die ze willen zijn. Als ouder vind ik dit één van de belangrijkste waarden die je kan meegeven aan je kind.

Ik heb ook nog een foto gezocht die past bij mijn waarde. Hieronder vind je de foto terug.


Deze foto past perfect bij de waarde. Ieder gezinslid houdt een letter vast. Samen bouwen ze dus aan deze waarde. Samen vinden ze familie als waarde erg belangrijk.
 
 
Welke waarde is voor jou de belangrijkste?
 
 
Bron: Dreamstime. (z.j.) Familie die het woord opheft. Geraadpleegd op 28 oktober 2014 via http://nl.dreamstime.com/stock-foto-s-familie-die-het-woord-opheft-image7298143

3 opmerkingen:

  1. Leuk geschreven! En mooi dat je verwijst naar wanneer jij kinderen zal hebben.
    Mijn belangrijkste waarde is ook familie.
    Je bracht aspecten aan waaraan ik nog niet had gedacht.
    Ook vind ik het erg mooi dat je familie voorop stelt.

    Tessa x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Tessa!

    Bedankt voor je mening! Ik ben blij dat we dezelfde waarde delen!

    Ellen x

    BeantwoordenVerwijderen